Aanpak

  1. 1.

    Inventarisatie
    bij de klant

  2. 2.

    Analyse van monstermateriaal

  3. 3.

    Innovatief voorstel
    naar de klant

  4. 4.

    Proef o.b.v.
    KIVO-voorstel

  5. 5.

    Orders/
    contract


Inventarisatie bij de klant

Bij de klant worden gegevens verzameld, zoals huidige folie die gebruikt wordt, de verpakkingsmachine, het verbruik, de bestelgrootte, wensen t.a.v. snelheid en eventuele problemen die men heeft. Ook wordt een monster van de huidige folie meegenomen.

Analyse van het monstermateriaal

In ons eigen lab wordt de folie getest op een aantal eigenschappen die tezamen de sterkte van het materiaal definiƫren. Indien nodig volgt nog overleg plaats met grondstofleveranciers.

Innovatief voorstel naar de klant

Na analyse van de folie worden de gevonden materiaaleigenschappen vergeleken met de door ons opgebouwde database. Per toepassing kan dan een goed voorstel aan de klant worden voorgelegd waarbij uitgangspunt is dat het KIVO-voorstel minstens net zo sterk moet zijn als het geanalyseerde monster. Zaken als mogelijke besparing door diktereductie (indien gewenst), betere seal-eigenschappen en hogere afvul/inpaksnelheid worden standaard meegenomen in het KIVO-voorstel. Uiteraard wordt dit voorstel financieel onderbouwd waarbij de totale jaarlijkse besparingen worden getoond.

Proef o.b.v. KIVO-voorstel

Na akkoord op ons voorstel wordt voorgesteld eerst een proefrol te leveren die onder begeleiding van ons op uw lijnen wordt getest. Daarbij wordt ook gelijk gekeken of er eventuele aanpassing van de machine-instellingen nodig zijn.

Orders/contract

Na het succesvol verwerken van de proefrol kan er worden opgeschaald waarbij u en uw operators geleidelijk vertrouwd worden gemaakt met onze nieuwe innovatieve folie. In samenwerking met u als partner zal dan besproken worden hoe de aanvoer en gewenste service in de toekomst geborgd kan worden. Klik hier voor de Verkoopvoorwaarden.